علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

قوم نگاری ایلات و عشایر ایران
علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

قوم نگاری ایلات و عشایر ایران

نمایشگاه عکس عشایری علیرضا رحیمی

 نمایشگاه عکس عشایری علیرضا رحیمی


نمایشگاهی از عکس های علیرضا رحیمی با عنوان "عشایر را چو دریابیم دریابیم (نسل امروز، نسل فردا) 1 اردیبهشت ماه در گالری شماره 2 خانه عکاسان ایران افتتاح می شود.


 

 این نمایشگاه شامل 30 تابلو عکس رنگی 100 در 70 سانتیمتر است که در آن، نوع زندگی و آداب و رسوم عشایر کشور به تصویر کشیده شده است.

 

رحیمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی زندگی عشایر عنوان و اظهار امیدواری کرده است برگزاری نمایشگاه هایی از این دست از سوی ارگان های ذیربط و هنرمندان، تجربه و فرصتی باشد تا با بازدید مسئولین، محققین، اساتید و دانشجویان حوزه فرهنگ و مردم شناسی و مستند اجتماعی، بخش کوچکی از زندگی بزرگ این قشر سخت کوش، شناسانده شود. 

 

علیرضا رحیمی متولد 1351 در تهران و دانش آموخته رشته ارتباطات، بیش از یک دهه است که در زمینه زندگی جامعه عشایری کشور فعالیت می کند و تا کنون در چندین نمایشگاه گروهی شرکت داشته و این نخستین نمایشگاه انفرادی است که برگزار می کند. 

 

 این نمایشگاه با حمایت سازمان امورعشایر ایران و همکاری حوزه هنری یکم اردیبهشت ماه 93 ساعت 15 تا 18 در گالری شماره 2 خانه عکاسان ایران واقع در خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، جنب حوزه هنری افتتاح و تا روز چهارشنبه 10 اردیبهشت از ساعت 9 تا 18 عصر (به جز روزهای پنجشنبه و جمعه)، میزبان علاقه‌مندان  و هنردوستان خواهد بود.



استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 22:51

پیشاپیش برپایی اولین نمایشگاه انفرادی رو بهتون تبریک می گم. بی صبرانه منتظر گشایش هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد